וירוס הקורונה

לאור הנסיבות העולמיות מרחיקות הלכת שבו אנו נמצאים ואשר מציבים בפנינו אתגרי חיים חדשים של התמודדות עם אי וודאות, שינוי הרגלי חיים קיצוניים הכוללים גם בידוד חברתי, הציפה בחרדה וברגשות שונים וקשים.

קראו עוד

סוגי טיפול

מטפלת ביחידים, זוגות ומדריכה הורים בגישה אינטרגטבית המשלבת מספר גישות ושיטות טיפוליות שונות.

קראו עוד

טיפול אונליין

מחקרים לגבי טיפול אונליין הראו שטיפול זה הוא אפקטבי בדיוק כמו טיפול פנים מול פנים בטיפול בחרדה, דכאון ובשימוש של CBT. טיפול זה גם יעיל בטיפול בבעיות רגשיות וביחסים כולל טיפול זוגי כמו גם הדרכת הורים.

קראו עוד

ייעוץ ארגוני

כיועצת אירגונית אני מציעה יעוץ אישי ובניית צוותים בארגונים. יעוץ האישי כולל Coaching למנהלים בכירים ופיתוח מנהיגות כמו גם שיפור אפקטביות ניהולית, לווי בשינוי ותפיסת תפקיד ושינויי קרירייה.

קראו עוד

הדרכה של אנשי מקצוע

הדרכה מקצועית היא קריטית בהתפתחות המקצועית והיא תהליך דו צדדי אשר תומך בהתפתחות הפרט כאיש מקצוע ופיתוח ושמירה על סטנדנרטים מקצועיים גבוהים.

קראו עוד

הוראה והכשרה

מציעה הוראה והכשרה לאנשי מקצוע רפואיים, פרה-רפואיים ואנשי חינוך (מורים, מנהלי בית ספר) בנושאים של בריאות נפשית, התפתחות הילד ונושאים של הבנת טראומה והשפעתה על הגוף ועל הנפש.

קראו עוד

עבודה הומנטרית PSS

בעבודתי ההומנטרית במהלך משברים הומנטריים שהתרחשו בעקבות אסונות טבע התמחתי בנתינת תמיכה פסיכולוגית לאנשים וקהילות ברחבי העולם שנפגעו. מקומות אלו כוללים את דומניקה ופורטו ריקו שנהרסו במהלך הוריקן מריה וקרלה בהודו שנפגעה בשיטפונות.

קראו עוד

לקביעת פגישה